Nejhorší pečovadla roku 2017

V minulém článku jsem vám ukázala, co si nutně musíte koupit, jinak váš kosmetický život bude stát za prd :D. Doufám, že jsem neudělala moc velký vítr ve šrajtoflích, každopádně dnes se bát vůbec nemusíte. Páč dnes budu nadávat, pomlouvat a hanit! Co jsem zdrbla loni se můžete mrknout sem (opakování - matka moudrosti) a teď už hezky do nich!


Mádara Purifying Foam



Mádaru jsem si koupila jako náhradu Julči od Antipodesu (chválila jsem minule). Že tím budu odličovat čumec (což tvrdí už na obalu, že by to mělo odstranit makeup). Navíc je prý tato pěna vhodná pro smíšenou pleť. Hahaha ... Za prvé to neodličuje. Oči nedá v žádném případě, pleť teda jo, ale až na další kolo. Za druhé to vysušuje jak prase. Po těch dvou kolech jsem měla čumák podrážděný, začervenalý a flekatý. Jako jo, pěna se dá používat jako druhý čistič po nějakém oleji, balzámu nebo mléku. Já ale bohužel nevidím žádné účinky. Maximálně že stáhne z pleti povlak od předchozího mastnějšího kolegy. To ale umí i Alverde za stovku, že ...



Nobilis Tilia regenerační maska z mořských řas



Jsem jednu dobu měla období, kdy jsem vehementně musela mít hydratační masku. I když mi vždycky stačila nějaká čistící. Páč krémy mi neseděly žádné, oleje už vůbec, tak kde tu hydrataci brát, že. Jedním z pokusů byla regenerační od Nobilisu. Se mi taky líbilo, že obsahuje mořské řasy. Taková nová a zajímavá složka! Budu vypadat jako mořská panna! Určitě! :D Ono by to nebylo ani tak hrozné (máte dát na čumák, 20 minut nechat působit a smýt), páč to má konzistenci krému a neucpává póry. Jenže ten smrad, ten puch! Vydržela jsem maximálně 10 minut. Maska smrdí jako vyvržená velryba. Ne, že bych věděla, jak smrdí vyvržená velryba, ale přesně takto si to představuju. Dala jsem na pleť dvakrát, víc jsem se nepřemohla, od té doby leží v šuplíku.



Steamcream (recenze tady)



Pohádku "Jak hloupá Liška na kladné recenze naletěla" znáte? No dobře, odolávala jsem několik let. Páč poučená jsem jak kdy, ale tentokrát jsem se na složení dívala. A ono v tom je kakaové máslo, které ucpává póry. Ale prostě ta boží plechovka! A asi bych jako kosmetický maniak nemohla umřít, aniž bych Steamcream vyzkoušela! :D Zajisté, že ucpává čumák! A taky se mi pod ním v létě potila pleť (fakt nic příjemného). Navíc voní jako levandulová čokoláda, a to se mi nelíbí. Takže jediný klad je krásný obal ... Za 460 Kč. Je nutno ještě něco dodávat?


Weleda deodorant (recenze tady)



Smutnou historku o tom, jak jsem si koupila Weleda deouše, napatlala jej poprvé na sebe, do kabelky si nevzala nic jiného a pak celý den smrděla v práci i na firemním večírku jsem vám už psala. Má sice moc pěkné balení, krásně citrusově a bylinkově voní, ale když prostě nefunguje, co je všechno ostatní platné? Vydrží asi hodinu, pak se smísí s potem a vy se za sebe fakt stydíte. Momentálně ho nosím v kabelce (páč Alverde váží sto kilo) na takové to kontrolní přetření nebo dodání svěžesti. Protože mi bylo líto ho vyhodit. Jináč ale nekupovat za žádnou cenu!


100% Pure šampón chaluhy a máta (recenze tady)



Byly doby, kdy jsem značku 100% Pure brala jako takový Rolls Royce mezi přírodní kosmetikou, která je dostupná v ČR. Dlouho jsem se kvůli vyšším cenám odhodlávala něco vyzkoušet, nakonec jsem musela vyloučit veškerou pleťovku (kvůli obsahu aloe vera, které mi ucpává póry) a vrhla jsem se rovnou na vlasy. Bída, vážení. Zkoušela jsem rovnou dva šampóny a ani jeden mě nepřesvědčil o své ceně. Chaluhy a máta byl přímo určený na můj typ kadeří. Ty ale uměl akorát postupně a nenápadně omašťovat až se z nich staly chudinky bez života. Nemluvě o svědící pokožce hlavy! Takže jsem zase ušetřila ;).


REN Flash Rinse 1 Minute Facial (recenze tady)



Jatka na pleti! Hrůza děs! Puberťák v největším rozpuku! To jsou slova, která mě napadají, když vidím tuto masku. Hodně lidí ji chválí, že krásně rozjasní pleť. Já jsem viděla akorát zkázu, při které vypluli na povrch největší hnusáci, které jsem kdy viděla. Tak zoufalá jsem snad nikdy nebyla. Že mi občas v rámci ženských dnů vyleze nějaký pupenec, s tím jsem smířená. Že mi občas něco ucpe póry jsem si taky zvykla. Ale toto bylo něco o hodně horšího! Přímo nechutného! Takže nechte si to hezky v Anglii pro sebe, ne dík.


Jsem ráda, že jsme na konci! Páč jako nacpat do něčeho své těžce naškudlené prachy a pak se akorát vztekat, to nikdo nechceme. Pište si do svých deníčků, že téhle šestce se máte obloukem vyhýbat a běda, jak si něco z uvedených koupíte a pak budete nadávat! Varovala jsem vás předem! Nebo na některý z těchto výrobků nedáte dopustit?


Která péče nejvíc zklamala vás? Čemu se vyhýbáte jako čert kříži? Máte zkušenost s něčím z dnes uvedených?

Užívejte!

L.








Komentáře

  1. Já jsem byla velice zklamaná tuhým deoušem od Alverde, jelikož po dvou hodinách je smíšený s potem a smrdí (i v zimě, a to se fakt skoro nepotím), potom Alverdí deouš s šedým víčkem. Jinak si úplně nejsem vědoma nějakých zklamání, jelikož jsem nezkoušela nic moc nového, a kupuji ověřené věci (divné, jsem asi dospěla nebo co). A steam cream jsem měla, a docela mě bavil. Nosila jsem ho v zimě přes den (nemá SPFko, v létě bych ho používala maximálně na noc). Ale měla jsem ho jen jednou a od té doby je mi velice těžko dávat za to takové prachy. Avšak plechovku využívám do dneška, na šampuky na cesty ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde s šedým víčkem je pomsta všem pravidelným zákazníkům za to, že chtějí zkusit jinou verzi jejich deouše! Jinak to nechápu! Proč další dvě verze fungují a tato ne? :( ... Navíc nechápu, proč zrušili růžovou a modrou variantu! ... Jsem se nějak rozohnila! :D ... Plechovka je kjůt, to je pravda :)

      Vymazat
    2. Přesně tak. Taky nevím, proč zrušili všechny ty jinačí víčka. Byly fajn na střídačku. :-/

      Vymazat
  2. Od weledy jsem si ted poridila prvni produkt, a to ten zelený krém, tak jsem zvědavá na výsledky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich krémy na čumák mi bohužel nesedí, ale packu do ohně dám za tonikum, krém na tělo a sprchový krém ;)

      Vymazat
  3. Aaaa, tenhle Ren miluju :-D.
    Jinak z přírodních deo mi funguje opakovaně (několik balení po sobě) nejlíp Madara bylinková kulička a pak stříkací Just s šalvějí. Alverde z vyzkoušných nic, na prd.
    SteamCream jsem měla jednou a dobrý, ale žádnej vodvaz.
    Nejhoršího jsem loni neměla asi nic, možná když jsem v jakémsi záchvatu protisluneční ochrany sáhla v parfumerce po Clarins krému s antiage prevencí - smrděl, byl mastnej a blbej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten REN právě vychvaluje spoustu lidí, jenže můj čumák prostě musí mít dycky něco proti :D ... Madaru jsem ještě nezkoušela, ani ten Just! až mě zase chytne zkoušecí mánie, tak na ně budu pamatovat ;) ... já jsem se naštěstí už podobným kravinám jako nakupovat péči v parfumérce odnaučila, ale chápu, občas člověk ulítnout může :D

      Vymazat
  4. Lisko, vymenim velrybu za nausnice. Co ty na to? Medunka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)