Z liščího nákupního košíku

Jsem chtěla napsat, že se v nákupech poslední dobou mírním. Jsem uvědomělá, rozumná a nemusím mít každou kravinu. A pak jsem nafotila novinky... Sesbírala jsem všechno, co jsem od začátku roku nasyslila, nutně potřebovala, bylo v akci, byl suvenýr z výletu nebo jsem dostala jako dárek. Omlouvá mě jedině to, že jsem měla narozky. Takže co jsem nedostala, to jsem si koupila sama. Víme? :D




Když už jsem koncem ledna byla v Praze, musela jsem využít příležitost a naklusat do Biooo. Jela jsem s jasným cílem - ukořistit co nejvíc vzorečků tekutých přírodních makeupů. Nebylo mi dáno. Teda jako jo, dostala jsem jeden a bylo okolo toho dost otálek. Nevadí. Seženu jinde. Ale zklamaná jsem byla, co si budeme nalhávat. Nakonec jsem odešla s tonikem od Martina Gebhardt, heřmánkovou květovkou Nobilis a denním krémem od Urtekram.

V našem slavném lesním obchodě s přírodní kosmetikou jsem objevila tolik opěvovanou masku od Tariky! Byla poslední, takže jsem se nerozmýšlela a ihned po ní chmátla. Aspoň něco tady máme! Cha!

Po značce Kivvi jsem nikdy moc netoužila, páč okolo ní byl jednu dobu šrumec a pak zase ticho po pěšině. A to je značně podezřelé, že ano. Nakonec jsem na ni narazila na Naturals.cz ve slevě a objednala na zkoušku tonikum.... No a dopadlo to tak, že je na cestě další balíček ... Ne, nestydím se, ani trochu!




Po sto letech jsem se taky zapojila do nějaké soutěže. Páč já nikdy nevyhrávám, mám přece chlapa, ten je má celoživotní výhra :D. Nakonec se vesmír asi slitoval a bylo mi dáno tělové mléko od Lavery. A taky spousta vzorečků. Událo se na Instagramu ;).




A pak jsem měla narozky. Kosmetické dárky dostávám sporadicky, maximálně když chlap zavítá sem na blog nebo si nechá poradit od mé drahé přítelkyně Sabči. Letos mi ale kamarádka napsala, ať jí pošlu odkazy, že by mi chtěla nakoupit nějaká patlátka a matlátka. Jako měla jsem z toho docela strach. Páč vysvětlujte "normálnímu" člověku, proč mýdlo stojí 350 Kč :D. Ale byla moc hodná a neřekla ani slovo! Naposílala jsem jí milion inspirací a nakonec dostala fíkové tekuté mýdlo od Yope, oblíbený balzám na rty Burts Bees a tělovou marmošku od Kivvi. Mám nejlepší kamarádky na světě!




Upřímně nevím, jak se toto událo, ale najednou jsem se rozhodla, že bych mohla konečně otestovat značku 100% Pure. Zničeho nic. Je pravda, že vše jsem koupila z druhé ruky, páč přece jenom jejich kousky nejsou nejlevnější. Narazila jsem na tělové mléko s mangostanem (a byla nesmírně zvědavá, jak taková mangostan voní), přihodila rovnou i řasenku a nakonec od Zdenule adoptovala i laky na nehty. Už všechno důkladně testuju, takže čekejte článek ;).




Od péče se musí zákonitě přejít k dekorativce a pojďme mrknout nejdřív na tu parfumérkovou. Na Guerlain rtěnku jsem úplnou náhodou narazila na eshopu Marionnaud a přesvědčila mě její cena. Navíc jsem měla ještě i poukázku, takže ve výsledku mě vyšla na dvě stovky. A je krásná!

Po Sugar pop paletce od Too Faced jsem toužila od jejího uvedení, ale byla to samozřejmě limitka, takže než jsem se dostala do velkoměsta, byla vyprodaná. Asi jsme si byly souzeny, páč jsem ji vychytala na Instagramu k prodeji. A abych pravdu řekla, vůbec jsem nečekala, že bude tak dobrá!

Dalším kouskem od Too Faced je jejich matná rtěnka, kterou jsem dostala taktéž darem a byla jsem tak strašně překvapená, že jsem ani dostatečně nevyjádřila svůj dík! A musím uznat, že její pověst je pravdivá, opravdu má plné krytí, drží, neničí rty a je okouzlující.

Stejně tak tekutá matná rtěnka od Sephory, která se dočkala nových odstínů, takže jsem samozřejmě musela taky nějaký vyzkoušet. Těžko říct, která je lepší, řekla bych, že o trošičku TF, která je příjemnější na rtu. Nezapomněla jsem přihodit i své oblíbené tekuté linky, které bohužel vyprodávají, takže bylo nutno doplnit zásoby.

A nakonec láska nebeská - Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Bianca, aneb parfém na jaro. Ať si říká kdo chce co chce, Marionnaud je jediná parfumerie, která má opravdové a pořádné slevy. Ano, mají menší výběr než ostatní parfumerie, není tak IN a bůhví co ještě. Ale když řeknou sleva, tak je to fakt sleva. Tento milouš mě vyšel na 750 Kč (v Douglasu jej měli ve slevě za 1 300 Kč, takže asi tak :D).




Byla jsem samozřejmě i v drogérkách, i když tam už dělám frfňu a nenakupuju tak často. I když pro deouš od Alverde chodím pravidelně a teď se vytasili s novou variantou. K řasence od 100% Pure jsem chtěla mít nějaké porovnání z levnější kategorie, tak jsem vzala jednu od Alverde.

Trend It Up vyprodává svou holo řadu, sice mám laků na tři životy, ale jeden jsem musela koupit, to snad každá kosmetická maniačka chápe ;). To samé s prckama od Lorealu, nahradili je velcí a tuční (i cenou) kolegové, takže jsem prošla všechny výprodejové košíky, abych doplnila sbírku. Prosím minutu ticha za tyto krásné, elegantní a hlavně kvalitní kousky! :(




A pak se udál i nákup v Americe, aneb další Shiro! Jsou to mé nejoblíbenější stíny na světě. Jeden pytlíček stojí dolar, vyrábí milion odstínů, zajímavých, neokoukaných, neuvěřitelných. Ani jeden se nedá vyfotit, zkoušela jsem to milionkrát. A kdybych si měla vybrat jen jednu značku, všechny své paletky bych s klidným srdcem vyhodila (no jasně, kecám, brečela bych u toho jak želva :D) a nechala si jen tyto skvosty!




V povánočních výprodejích na zahraničních eshopech jsem šmejdila docela dlouho, měla jsem neodolatelné nutkání zkusit něco nového. Rozmazlit se dražší značkou. Bez předchozího vyzkoušení jsem zvolila Antipodes a jejich odličovací gel Juliet. A udělala jsem dobře!

A nakonec vyšla limitovaná edice štětek od Real Techniques s fialovou rukojetí. Přiznávám rovnou, že toto byl unáhlený a naprosto nepromyšlený nákup. Ale nakonec jsem za něj ráda, páč kromě jednoho je používám každý den ;).


P. S.: tento článek jsem měla rozepsaný už týden (hanba mi!) a mezi tím se událo pár dalších nákupů, na které můžete mrknout tady a tu ;)


Co hezkého jste si koupili naposledy vy? Kupují vám blízcí kosmetické dárky? Co z mých novinek by vás nejvíc zajímalo?

Užívejte!

L.













Komentáře

  1. Já si koupila spoustu indie dekorativky. Překvapivě. :D Svým blízkým jsem kosmetické dárky zatrhla, protože když řeknu, že mám ráda přírodní péči, tak dostanu kopu Yves Rocher, a na dekorativku mám vyhraněný vkus. :) Já se těším na 100 % Pure. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, Yves Rocher, vždycky se mi chtělo brečet! A vysvětluj jim, proč to nechceš... :D

      Vymazat
  2. Milá Lištičko, já jsem se rozhodla, že se letos naučím 'hezky se nalíčit' a koupila si sadu štětců od Meraki. ;) Jsou nádherné a skoro se bojím je vyzkoušet. Mí blízcí mi UŽ kosmetické dárky (skoro)nekupují a vlastně mi téměř nic bez zeptání nekupují, protože ví, že by se mi pravděpodobně dárek moc nezamlouval... :/ Všechno si vybírám sama, tím vlastně ušetříme.
    Z tvých novinek se mi líbí a jsem zvědavá hlavně na pečující produkty.
    Zdravím a přeji krásný první jarní den, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Meraki neznám, musím omrknout ;) ... Přesně tak - je lepší si vybrat sama, než být překvapená něčím, co nechceš... Jen chvíli trvalo, než to všichni pochopili :D

      Vymazat
    2. Já to neměla číst... :-)Nutně potřebuji ty stíny, jsou nádherné! Můžu se zeptat - ty sáčky na fotce jdou to nejmenší balení za dolar?

      Vymazat
  3. Ahoj Lisko, zdravim do lesa. Nejvic se tesim na recenzi na Urtekram krem, hodne me laka, ale bojim se, ze na muj suchy susenkoidni oblicej bude slaby. Jinak ja ted novinky nenakupovala, ale zato jsem odnesla vetsi cast sve sysloidni zasoby kosmetiky do azyloveho domu pro matky s detmi - mizim na minimalne trictvrte rok do Kanady, vaha zavazadla je omezena a trvanlivost na kosmetice resim, jinak mam reakce :) tak me aspon muze hrat dobry pocit, ze kremy a spol. nekdo vyuzije :) mej se krasne, Veronika ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel si myslím, že na suchou pleť bude Urtekram opravdu slabý :( je lehký a i já pod něj musím dávat sérum, abych předešla suchým místům :( ... Ten výlet do Kanady fakt závidím, moc si to tam užij! A věnování kosmetiky do azylového domu je super nápad!

      Vymazat
  4. No já kivvi zkoušela jen ze vzorečků a za mě celkem fajn produkty mají.

    OdpovědětVymazat
  5. To je úlovků! Já zrovna včera koupila v dmku šampon na vlnité vlasy (balea, nic extrovního, a má to SLS, ale je to bez silikonů, tak se s tím umím srovnat) a žiletky. Na ten holo láček jsem koukala, a asi se pro něj ještě vrátím. Jeden už od nich mám. A souhlasím se shirem, taky bych klidně data pryč vše krom shira! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá, holouše nekupuj, dostaneš ho darem, já si na ně prostě na mých nehtech nemůžu zyknout a přijde mi, že mi nesluší :(

      Vymazat
    2. Ješěže jsem byla rozumná a a řekla si, že mám laků dost a nevzala ho. A můžeš za nákup u Kivvi, pokušitelko! :D

      Vymazat
  6. Super clanok. Tesim sa na recenzie 😉 Potesilo by ma asi 90% veci, ktore tu spominas. Kozmeticke darceky dostavam a vdaka tomu som objavila kopu super veci, ktore by som si inak sama nekupila. Ale najlepsie su kozmeticke darceky "na objednavku". Poslem link alebo niekoho s papierikom do obchodu a potom som veeelmi prekvapena a vytesena 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bohužel není nikdo, kdo by používal přírodní kosmetiku, takže jsem dostávala samý Dove a spol. :(

      Vymazat
  7. To je úlovků!
    Já se o tom Kivvi výprodeji dozvěděla u tebe na Instagramu a následoval můj asi nejrychlejší eshopový nákup v životě :D V košíku skončila tělová marmeláda (žlutá růže, koukám, že na další fotce ji máš taky :) Nááádherně voní!) a dva kelímkové balzámy na rty před expiračkou, to celé za 277 korun. Uskutečnit takový nákup je prakticky povinnost :D
    Hmmm, Guerlain. Já se v poslední době zbláznila do parfémů, vyzkoušela nemalé množství vzorků (teď mám na cestě další zásilku, měla bych se začít krotit) a vypadá to, že Guerlain bude mou dvorní značkou, voní mi od něj skoro vše a to, co ne, aspoň vyhodnocuji jako velice zajímavé. Ty vůně mají něco do sebe.
    Loreal laky jsem taky (neplánovaně) skoupila, třpytivý top coat pro efekt noční oblohy a temně fialový Preliminaire se shimmerem. Ten je tak boží, že jsem druhý den šla pro ještě jednu lahvičku a místo původních 50 jsem platila jen 20 korun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, přesně tak - za ty ceny byl nákup nevyhnutelný! Bojím se tam podívat, jestli po mém postu ještě něco zbylo, páč přemýšlím, že bych nakoupila do zásoby :D ... Guerlain je láska, mají dost zajímavé vůně, které nezaujmou tolik lidí, já totiž nesnáším, když voní někdo stejně jako já :( třeba YSL Opium je přímo lahoda pro můj nos, ale u nás v lese jej má snad každá druhá :( ... Za 20 Kč Lorealky? Kdeeeee? :D

      Vymazat
    2. Rossmann v Olomouci, ten na náměstí ;) Mám pocit, že tam občas jezdíš, tak třeba tam na tebe pár laků počká :) Jen teda při poslední návštěvě už tam zůstaly jen hodně barevné odstíny (ten mlj fialový už je vyprodaný), ale blíží se jaro a léto, ony by přišly vhod :D

      Vymazat
  8. Ten odstín tekuté rtěnky Sephora je nádherný. To tedy není pro Biooo moc dobrá vizitka s těmi vzorky, navíc když jsi tam ještě udělala nemalý nákup. Přiznám se, že ty štětce RT mi přijdou děsně kýčovité:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hodně zajímavý a budí pozornost, dost jsem se odklonila z mého barevného spektra ;) ... Přesně tak, byla jsem dost zklamaná, zvlášť, když jsem si o ně sama řekla a ještě zdůraznila, že je klidně zaplatím :( ... Jj, nejsou zrovna moc elegantní :D

      Vymazat
  9. Jak ten parfém prosím, prosím voní?? Má něco společného s medem? Ty ozdůbky na něm totiž vypadají jako včelí plástve :D

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  10. Takových hezkých věcí :-) Laveru bych taky ráda vyzkoušela, ale mám kosmetickou stopku.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)